
Zahoďte zábrany a ukažte i vy svou individualitu spolu se značkou DIESEL
Renzo Rosso, zakladatel značky DIESEL, nebyl žádný designérský génius. Neměl ani mnoho peněz. Měl však tu pravou kombinaci tvořivosti, odvahy a cílevědomosti. V roce 1978 pracoval v běžné textilní firmě. Renzo však viděl, kam se bude módní průmysl ubírat a ve firmě Moltex, kde pracoval, koupil 40-percetný podíl (z půjčky od otce) a přesvědčil většinového majitele, že by se měly začít orientovat na denim. Firmu později přejmenovali na Diesel a začali šít a prodávat. V roce 1985 se Renzo rozhodl, že je čas oddělit se od výše zmíněné firmy a stal se tak jediným majitelem značky Diesel.
První prodejna byla otevřena roku 1991 na Lexington Avenue v New Yorku, přímo naproti velkému obchodu Levis. Džíny Diesel vypadaly oproti "levisky" obnošeně a kýčovité, protože byly seprané a samá díra, ale právě díky těmto vlastnostem se staly obrovským hitem. Uvolněný a rebelský styl si zamilovala generace dospělých, teenagery i dětí.
V posledních letech věnuje společnost Diesel pozornost především mladé generaci, a to sponzorováním projektů jako Charitativní vídeňský ples proti AIDS, festival Sundance Film nebo Diesel-U-Music. Na módních veletrzích má společnost vždy jeden z největších "stánků" a vždy jde cestou lehkého rebelství.
Diesel je také známý pro své marketingové kampaně - ta s názvem "BE STUPID" otřásla nejen světem marketingu. Skvělé a vtipné vizuály s hláškami jako: "Moudrost má mozek, bláznovství má koule!" Nebo "Chytří kritizují, blázni vymýšlejí!" Si zamilovali blázni po celém světě.
Dalším z úspěchů této celosvětově dostupné značky je, že od roku 2008 je jednou z prvních společností, jejíž oblečení se objevuje i ve videohrách.
Diesel zkrátka nelze ignorovat, pokud si potrpíte na originalitu a nezávislost v oblékání.
Přivítejte s námi tuto výjimečnou značku v našem portfoliu a vyberte si svůj kousek ještě dnes!