Trussardi: Rodinný brand, který stále stoupá na popularitě

Italská elegance, minimalismus a tradice… Nejen to je Trussardi.
Lucie Švábenská

Vrchol módního světa dobývá nespočetné množství značek, ale ne každá bohužel zvládla překonat všechny překážky. To však neplatí o značce Trussardi, která naopak zraje k čím dál větší dokonalosti a rozšiřuje se s každým dalším rokem její existence. Tento italský skvost dospěl za roky své existence k lehkosti a eleganci, minimalismu a zároveň jedinečnosti. Přesně jak to mají Italové v DNA. Jak vše ale začalo?

Trussardi-Alla-Scala-HQ

Od rukavic až po celosvětově úspěšnou ready-to-wear

Počátky sahají až do roku 1911 do italského města Bergamo, kdy se Dante Trussardi začal zajímat o kožené produkty a založil si podnik na výrobu kožených rukavic. Netrvalo to však dlouho a byznys se rozrostl do větších rozměrů. V roce 1970 tak rodinnou firmu převzal jeho vnuk Nicola Trussardi, který ji dal luxusnější a elegantnější směr. Díky tomu se nadále dostávala do většího povědomí veřejnosti a úspěch pouze rostl.

cartolina-r

S tím šlo ruku v ruce rozšíření produkce. Jako první se přidala řada dalších kožených doplňků a později dokonce ready-to-wear kolekce. Z Trussardi se tak stal brand, který si zakládal na inovaci a inkluzivitě. Aby nové portfolio představil širšímu publiku a získal tak nové zákazníky, uspořádal přehlídky v katedrále Duomo a v budově hlavního nádraží Stacione Centrale, na které mohl dorazit opravdu doslova každý. Akce splnila účel a mezi roky 1970 – 1990 zažívala značka velký nárůst v oblibě a její produkce se tak znovu zvětšila, dokonce nechyběly ani kolaborace s dalšími umělci.

Nicola-Trussardi-1982-ok

Od tohoto momentu se Trussardi postupně finálně formovalo a zkoušelo různé taktiky, které budou mít u zákazníků největší úspěch. Minulý rok ale brand odprezentoval směr, kterým se nyní rozhodl vydat. Představil nové kreativní ředitele Serhata Işık a Benjamina Huseby, inovovanou verzi loga zobrazujícího italského ohaře, definoval prezentační strategie brandu a byla uvedena první společná kolekce FW22 definující novou a jasnou vizi. 

Co nás bude tedy čekat dál? Jisté je, že důležitými pilíři značky bude udržitelnost, sociální odpovědnost, diverzita a inovace. Jak jsme zároveň viděli v rámci poslední představené kolekce, které se již brzy dočkáme online, o stylové moderní kousky rozhodně nebude nouze. Poradíme vám, které by vám neměly uniknout!

FW22 je plná inovací a IT kousků nadcházející sezony

Již od prvního pohledu je zřejmé, že je FW22 více komerční, než jsme byli do teď zvyklí. Celkově ale odkazuje na výraznou změnu. Obsahuje jak unisex, tak produkty speciálně navržené zvlášť pro ženy a pro muže.

Vizuálně se zaměřuje převážně na černou a bílou barvu s doplněním královské modré, růžově pudrové a horčicové. Výrazný faktorem v jinak minimalistické kolekci je poté užití nového loga, které najdeme jak na tričkách, košilích, tak třeba šatech.

Darling, come to me…

Jako každou sezonu, i tuto se můžeme těšit navíc na krásné doplňky, které váš look dovedou k dokonalosti. V rámci přehlídky a představení kolekce FW22 bylo uvedeno hned několik jedinečných kabelek… Vyhraje klasická černá či bílá, nebo výrazná tyrkysová? Ať už zvolíte jakoukoliv, jsme si jisti, že se stane vaší novou nejlepší kamarádkou.

BG 220702_TC_TRUSSARDI FW22_15_0034_AB

Greyhound na záchranu italských ohařů

Nutno dodat, že se Trussardi nesoustředí pouze na „hezké“ věci a jejich minimální stopy v rámci životního prostředí, ale zajímají se také o charitativní práci. To nyní ukazují pomocí exkluzivně vytvořenému tričku Greyhound, z jehož prodeje půjde výtěžek na společnost Fundación Benjamín Mehnert zaměřující se na záchranu a následnou péči italských ohařů.

Buďte trendy a zároveň v pohodlí se značkou Trussardi

Doufáme, že vás italský brand Trussardi oslovil tolik jako nás a už se nemůžete dočkat, až budete mít jejich nejnovější kousky ve svém šatníku. Máme pro vás pár tipů, bez kterých se přicházející sezonu neobejdete. 


product-detail-gallery56H00131_43-W105_39iYHxkvap
product-detail-gallery56G00192_40-K299_36FDAGwX5l
product-detail-gallery56J00165_23-U255_1SqIZrqxoL



product-detail-gallery56D00572_32-K299_3NQpCudgkY
product-detail-gallery56P00316_42-W012_3BheyuUvkl
product-detail-gallery56D00587_36-K299_3fy8OlsfTe



product-detail-gallery52T00593_25-W002_3U1o50EdzJ
product-detail-gallery52C00261_6-U290_34N34RaeVc
product-detail-gallery52T00612_25-W001_39NJ0SGHiW



product-detail-gallery52T00597_26-U281_3S6zibTPMY
product-detail-gallery52T00594_25-W001_3w341O9XcZ
product-detail-gallery52M00585_20-U285_307SEoP7DG



product-detail-gallery75B01231_62-Y220_JlezgOjsRL
product-detail-gallery71B00187_63-K299_1medQXdFGl
product-detail-gallery75B01232_62-B660_119XN0EfgQ



Související články
1. 11. 2022
Dárkové balení