Jak nakupovat

Objednání zboží v internetovém obchodě Vermont.cz je velmi jednoduché.
Připravili jsme pro vás návod, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.


Krok č. 1

VÝBĚR ZBOŽÍ

Zboží si můžete vybrat prostřednictvím menu na úvodní stránce v levém horním rohu nebo ve středu stránky. Kliknete na kategorii (Ženy/Muži), v rámci které budete zboží vybírat. Další možností je vyhledávání, které naleznete v pravém horním rohu stránky. Do vyhledávacího řádku je nutné zadat hledaný výraz. Ve spolupráci s našeptávačem se vám zobrazí veškeré relevatní výsledky vyhledávání. Jakmile budete mít vybráno, zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka Vložit do košíku. Zboží si můžete nechat poslat na adresu nebo na prodejnu. Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol nákupní tašky v pravém horním rohu. Po kliknutí na Zobrazit košík se můžete rozhodnout, zda dokončíte objednávku nebo budete pokračovat ve výběru dalších kusů. Množství upravíte tlačítky + a -, zboží z košíku odeberete křížkem x. Pokud máte k dispozici poukaz na slevu, klikněte na odkaz „Zadat kód slevy“. Po jeho rozbalení zadejte do kolonky kód vašeho slevového kupónu a klikněte na „Uplatnit kupón“. Sleva vám bude z objednávky ihned odečtena.


Krok č. 2

DOPRAVA A PLATBA

Pokud máte zboží vložené v košíku, kliknete na tlačítko „Pokračovat“. Vyberete si doručení zdarma kurýrem a způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. 


1.  Doručení kurýrem DPD, PPL a ZÁSILKOVNA - ZDARMA

Při objednávce vytvořené do 14:30 hodin v pracovní den, bude zboží doručeno následující pracovní den přepravní službou DPD, PPL a do 2 pracovních dnů přepravní službou Zásilkovna mezi 8:00 – 17:00 hod. na vaši adresu.

Možnosti platby:

  • - platba na dobírku  - 25 Kč
  • - platební kartou on-line - zdarma
    • - GooglePay
    • - ApplePay
  • - Twisto - zdarma


2.  Doručení do výdejního místa ZÁSILKOVNY a PPL - ZDARMA

Zboží bude, při objednávce vytvořené do 14:30 doručované do prodejny následující pracovní den v čase 10:00 – 17:00 hod.

Možnosti platby:

  • - platba na dobírku - 25 Kč (pouze Zásilkovna)
  • - platební kartou on-line - zdarma
    • - GooglePay
    • - ApplePay
  • - Twisto - zdarma


3.  Doručení do prodejny - ZDARMA

Zboží bude, při objednávce vytvořené do 14:30 doručované do prodejny následující pracovní den v čase 10:00 – 17:00 hod. Podmínkou je úhrada předem.

Možnosti platby:

  • - platební kartou on-line předem - zdarma
    • - GooglePay
    • - ApplePay


Krok č. 3

DORUČOVACÍ ÚDAJE

Úspěšné ukončení objednávky není podmíněné žádnou registrací. V případě, že nakupujete poprvé a nepřejete si být registrovaným zákazníkem, před vyplněním vašich osobních údajů a adresy doručení vypněte, prosím, funkci „Chci se přihlásit“. Pokud se chcete registrovat, stačí ponechat funkci „Chci se přihlásit“ zapnutou. Zaregistrovat se můžete i na úvodní stránce našeho internetového obchodu přes záložku Profil. Jakmile se zaregistrujete, získáváte přístup k historii a stavu všech vámi uskutečněných objednávek a pohodlný nákup dalšího zboží. Nemusíte opakovaně vyplňovat objednávkový formulář jako neregistrovaný zákazník. Rovněž budete včas dostávat informace o akcích a novinkách. Jako registrovaný zákazník se přihlásíte do svého účtu zadáním přihlašovacích údajů.

Zapomenuté heslo si můžete nechat zaslat na e-mail kliknutím na Zapomenuté heslo. Zadejte zde e-mail, který jste si zvolili při registraci a potvrďte tlačítkem Chci nové heslo. Obratem vám zašleme postup pro obnovení hesla.

V případě nákupu zboží na firmu, klikněte na kolonku Firemní údaje a vyplňte potřebné informace jako Název firmy, IČO, DIČ. Pokud si přejete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, klikněte na kolonku „Dodací adresa se liší od fakturační“ a vyplňte adresu, na kterou chcete zboží zaslat.

Po vyplnění veškerých údajů si, prosím, zkontrolujte shrnutí Vaší objednávky.


Krok č. 4

DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY

Pokud jsou veškeré údajé uvedeny správně, pokračujte kliknutím na tlačítko Dokončit, čímž finálně potvrdíte svou objednávku. Na váš e-mail bude zaslána rekapitulace a číslo vaší objednávky. Pokud jste registrovaný zákazník a nedostali jste e-mail s potvrzením o odeslání objednávky, můžete si stav Vaší objednávky ověřit přes stránku v záložce Profil. Pokud nejste registrovaný zákazník a nedobdrželi jste e-mail s potvrzením o odeslání objednávky, prosím, kontaktujte nás na naší zákaznické lince 210 012 200.

V případě změny objednávky, stornování či zrušení, prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku na telefonním čísle 210 012 200 nebo e-mailem na info@vermont.cz.

Další informace (vrácení zboží, reklamace apod.) najdete v sekci Obchodní podmínky.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme Vám k dispozici na naší zákaznické lince 210 012 200 v pracovní dny od 9:00 do 17:00. Nebo nám napište na e-mail info@vermont.cz.

Tým VERMONT